منوی دسته بندی

بلوبانک چیست؟ به همراه کد دعوت بلوبانک

بلوبانک چیست؟ به همراه کد دعوت بلوبانک

نوآوری و خلاقیت در هر مجموعه‌ای به خلق محصولات و قابلیت‌های جدید منجر می‌شود. پدید آمدن این محصولات جدید می‌تواند یک شرکت یا استارتاپ را به عنوان کسب‌وکاری پیشرو در
حوزه‌ی فعالیت خود تبدیل کند؛ اتفاقی که در مورد استارتاپ بلوبانک به‌عنوان یکی از کسب‌وکارهای فعال حوزه نئوبانک در ایران به وقوع پیوست و بلو را به استارتاپی پیشرو تبدیل کرد.

این استارتاپ پیشروی حوزه‌ی نئوبانک ایران که به‌عنوان شعبه‌ی دیجیتال بانک سامان فعالیت می‌کند، شعار «بانک ولی دوست‌داشتنی» را برای خود انتخاب کرده است. اما این تغییر و تحول تنها در شعار محدود نشده و گستره نوآوری‌های بلو در تمامی فعالیت‌ها و خدمات این استارتاپ از طراحی جدید کارت‌های بانکی تا رابط کاربری اپلیکیشن و چگونگی پشتیبانی و تعامل این نئوبانک با کاربران خود نمود و بروز پیدا کرده است.

«نوآوری» به معنای به‌کارگیری و پیاده‌سازی ایده‌های خلاقانه و ایجاد تغییر و تحولات ساختاری علاوه بر افکار جدید به بستری مناسب نیاز دارد. برخی از حوزه‌ها مثل بخش خدمات بانکی و مالی به‌دلیل ساختار پیچیده و حساسیت‌های معمول این بخش، کمتر پذیرای ایده‌های خلاق و نوآورانه هستند. اما در یکی دو سال اخیر و با ورود استارتاپ‌های نوآور، حوزه خدمات مالی و بانکی هم تحولات بزرگی را به خود دیده است.

در واقع عواملی مثل دسترسی بالا به اینترنت همراه و گسترش استفاده از گوشی‌های هوشمند 4G و 5G کمک کرده تا مفهوم بانک برپایه‌ی تلفن همراه هوشمند، بازتعریف شود. همین تغییرات باعث شد تا موج جدیدی از کسب‌وکارهای خلاقانه با راهکارهای نوین برای پاسخ به نیازهای تازه کاربران تاسیس شود. کسب‌وکارهایی مبتنی بر فناوری که فرهنگ نوآوری در آنها نهادینه شده است.

در حال حاضر به دلیل سیاست های تبلیغاتی تنها با کد دعوت می توانید افتتاح حساب کنید

کد دعوت به بلوبانک: mfp23i

چند مورد از نوآوری‌های مهم بلو در حوزه‌ی بانکداری دیجیتال

  • کارت‌ بانکی

علایق و نیازهای هر نسلی با نسل پیش از خود متفاوت است و این نیازها همواره در حال تغییر و تحول است.

بلو با توجه به این موضوع و براساس علایق و درخواست‌های نسل جدید و جوان مشتریان بانک‌ها، کارت‌های بانکی خود را به شکل تازه‌ای طراحی و عرضه کرد. این کارت‌ها برخلاف کارت‌های بانکی معمول، به شکل عمودی طراحی شده و اطلاعات بانکی در پشت کارت درج شده است.

مدیر تیم محصول بلو در مورد کارت‌های منحصربه ‌فرد بلو می‌گوید: «با وجود همه چالش‌هایی که در طراحی، ساخت و چاپ کارت‌های عمودی داشتیم اما توانستیم به کمک تحقیق و توسعه‌ی گسترده، کارت بانکی منحصربه‌فردی خلق کنیم که علاوه بر جذابیت، مقاومت بالایی هم دارد».

بلو این امکان را به شما می‌دهد تا کارت بانکی خود را شخصی سازی کرده و از بین رنگ‌های موجود رنگ مورد علاقه‌ی خودتان را انتخاب کنید.

براین اساس تاکنون ۳۹ درصد رنگ قرمز، ۳۷ درصد رنگ آبی و ۲۳ درصد از کاربران رنگ سبز را برای کارت خود انتخاب کرده‌اند.

بلوبانک چیست؟ به همراه کد دعوت بلوبانک

 

  • تجربه کاربری

اپلیکیشن بلو با تمرکز بر روی تجربه‌ای راحت، مینیمال و منحصربه‌فرد از خدمات بانکی طراحی شده است. نمونه‌ی عالی این تجربه‌ی دل‌پذیر از خدمات بانکی را می‌توان در مراحل بازکردن حساب با اپلیکیشن مشاهده کرد. بازکردن حساب بلو در کمتر از ۷ دقیقه و تنها با ۲۱ کلیک در هر ساعتی از شبانه‌روز انجام می‌شود همچنین مراحل شناسایی هویت و ارسال کارت در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. رابط کاربری اپلیکیشن بلو با سبک نوینی طراحی شده تا هر آنچه که کاربران نیاز دارند در کسری از ثانیه قابل مشاهده و در دسترس باشد.

  • سرویس پاداش

این سرویس که با هدف ایجاد احساس بهتر برای مشتریان به منوی اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده است به کابران بلو این امکان را می‌دهد تا از «تخفیف» یا «برگشت پول» بهره‌مند شوند. هنگام خرید از لیست فروشگاه‌های ارائه شده توسط بلوبانک، اگر هزینه‌ی خرید توسط بلوکارت پرداخت شود، درصد مشخصی از هزینه پرداخت شده به حساب مشتری برمی‌گردد. برگشت پول به حساب درست چند لحظه بعد از پرداخت به سرعت اتفاق می‌افتد و نیاز به انجام کار دیگری توسط مشتری نیست.
حالت تخفیف نیز این امکان را می‌دهد که هنگام خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بلوکارت، درصدی از مبلغ کل خرید در همان لحظه‌ی خرید روی مبلغ کل به‌عنوان تخفیف محاسبه و از آن کم شود.
بلوبانک برای اولین بار چنین سرویسی را بر روی کارت بانکی خود در اختیار مشتریان قرار داده است و برای گرفتن پاداش فقط کافی است که گزینه «پاداش» را در قسمت منوی اپلیکیشن بلوبانک فعال کنید و در فروشگاه‌های طرف قرارداد از کارت‌خوان‌های سامان کیش(سپ) استفاده کنید.

بلوبانک چیست؟ به همراه کد دعوت بلوبانک

 

  • پشتیبانی بلوبانک( بلولاین)

بلو ارائه‌ی «پشتیبانی درجه یک» را به‌عنوان یکی از ارزش‌ها و اهداف اصلی خود برگزیده است. براین‌اساس سرویس «بلولاین» با تیم جوانی از کارشناسان حرفه‌ای و مجرب تشکیل شده تا تعریف جدیدی از پشتیبانی مشتریان در حوزه‌ی خدمات مالی و بانکی ارائه کند.

این روزها مکالمات متنی جای خود را بین کاربران گوشی‌های هوشمند باز کرده و شکل ارتباط از تماس‌های تلفنی به گفت‌وگوهای متنی تغییر کرده است. به همین دلیل در سرویس بلولاین نیز قابلیت چت یا گفت‌وگوی متنی ایجاد شده تا کاربران در سریع‌ترین زمان راهنمایی شوند. بر این اساس تاکنون ۷۰٪ از ارتباطات با بلولاین در چت، ۲۵٪ به صورت تماس و ۵٪ پیام‌هایی است که این تیم در شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کند.

  • تعامل

نوع تعامل غیرقابل‌انعطاف و گاهی از بالا به پایین بانک‌ها باعث شد تا ایجاد سبک‌ تازه‌ای از تعامل با کاربران، برای بلو ضرورت پیدا کند. با توجه به این موضوع تمامی کانال‌های ارتباطی بلو با مخاطبان و کاربران از پیامک‌های ارسالی واریز و برداشت پول تا شبکه‌های اجتماعی و سرویس پشتیبانی بلولاین، لحنی گرم، صمیمی و در عین حال رسمی به خود گرفت. تحولی که باعث شده تا تجربه‌ای دل‌پذیر و رضایت بخش از خدمات بانکی برای کاربران ایجاد شود.

تیم بلولاین در زمان پاسخ‌گویی به کاربران از پیام‌های آماده استفاده نمی‌کند و در عین حال در سریع‌ترین زمان به سوالات کاربران خود پاسخ می‌دهد. طبق آخرین آمار ثبت شده در بلولاین، زمان انتظار کاربران برای دریافت خدمات، به میانگین ۱۲ ثانیه رسیده است.

  • تبلیغات

نوآوری‌های بلو تنها به کارت بانکی، تجربه کاربری و پشتیبانی خلاصه نمی‌شود و این نئوبانک نیز در زمینه تبلیغات و بازاریابی هم در حوزه‌ی مالی و بانکی ایران به پیشرو بودن خود ادامه داد. بلو در ابتدا از روش بازاریابی ارجاعی (Referral) یا دهان به دهان برای معرفی خود به مخاطبان کمک گرفت، روشی که تا پیش از این در حوزه‌ی موسسات مالی و بانکی کمتر به‌کار گرفته می‌شد. در این روش هر کاربر بعد از بازکردن حساب با ارسال کد دعوت به دوستان، آشنایان و نزدیکان خود آن‌ها را به نصب اپلیکیشن بلو و بازکردن حساب تشویق می‌کرد. این روش با توجه به اعتماد و رضایت کاربران از بلو با موفقیت چشمگیری همراه شد و در مدت نسبتا کوتاهی، بلو را به یکی از اهداف مهم خود رساند.

کد دعوت بلوبانک: mfp23i

  • دریافت برنامه

بلوبانک دارای نسخه های اندروید و ios می باشد. نسخه اندروید در کافه بازار نیز موجود است. همچنین می توانید مستقیما از سایت بلوبانک نسخه ios و اندروید را نیز دریافت نمیایید

لینک مستقیم به بلوبانک: کلیک کنید

 

آموزش افتتاح حساب به همراه کد معرف بلوبانک

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×